Skip to content

Šetření se nevyplatilo

Tak už je to jistá věc, že váš pokus ušetřit na obalových materiálech se tak úplně nepovedl. Nebo přesně řečeno, nepovedl se vůbec a nyní vám hrozí, že přijdete dokonce i o některé odběratele. Už se vám jich ozvaly desítky, možná i stovky, vždyť vaše emailová schránka byla po posledním doručovacím dni naprosto zahlcená emaily stěžovatelů a někteří z nich dokonce neváhali vyžádat si vaše telefonní číslo, aby vám mohli osobně zavolat, co si o takovém doručování své objednané tiskoviny myslí. Takže vy jste následně neváhal a stížnosti jste předal doručovací službě, nicméně ani tak vám to nebylo nic platné, v podstatě se vám jen pouze zhoršily vzájemné vztahy, bohužel.

Máte schránku plnou stížností

Takže vám stejně nezbyla jiná volba, než co nejrychleji zajistit, aby ideálně už příští výtisk vašeho časopisu kryla plastová obálka . No, a když už si máte vybrat, jakou zvolit, tak raději vyberete tu neprůhlednou a z pevnějšího plastu, abyste se pro příště vyhnul všem možným stížnostem a ještě více tak neohrožoval dobrou pověst vašeho vydavatelství a prodejnost vašeho časopisu.

Šetření se nevyplatilo
Ohodnoťte příspěvek